onsdag, när det regnade och jag hade massor att göra.

imorse vaknade jag av att jag skrattade.
jag drömde att mamma hade ett recept på nån gryta.
så frågade hon mig varför det stod toffel på receptet,
en burk toffel.
grejen var bara den att när jag läste på lappen med receptet
(i drömmen)
stod det en burk syltlök.
asså, först.
varför drömmer jag om grytor och recept?
men sen då, börjar skratta på riktigt åt min egna dröm.
när jag sover.
stört.



hur som idag ska jag sätta fart.
nu ska jag göra det.
jag har en lång att göra lista idag,
jag ska till Goliat.
jag ska plugga.
jag ska sätta ihop mina bilder till någon form av personligt album.
jag ska plugga.
jag ska ut och gå.
jag ska plugga.



jag är ingen fotomdell så där.
jag blir sällan nöjd med bilder jag är med på.
men den där bilden,
jag säger inte vart vi är på väg,
vem blommerna var till eller nått i den stilen.
jag tycker om bilden.
massor..

Kommentarer
Postat av: Anonym

och vilken fotograf sen då! :) alltså shiiiit (Göteborg! minns du? :) <3 )

2011-09-08 @ 14:12:12
URL: http://hannana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0