och tisdagen fortsatte..



de absolut bästa med den här bilden är att den är tagen på midsommardagen
jag vet att jag jobbade till klockan fyra på morgonen.
jag undrar vad Goliat gjorde.
totalt utslagen.
det ska tilläggas att Tappen precis rest sig.
inget av varken bilden eller informationen är nödvändigt att känna till.
men jag tycker om Goliat och Tappen.
dessutom tycker jag om att det snart är höst, midsommar känns långt borta.
jag vill köpa ett par kängor, eller ett par ljusbruna converse.
helst båda. om jag var rik alltså.
sak samma, egentligen.
det är fortfarande tisdag och jag är fortfarande glad.
jag lyssnar på Westlife, har städat mitt rum.
pluggat och blivit glad både en, två och tusen gånger.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0