För sju års sen var idag sista dagen på mitt dittills levda liv utan Goliat.

kissrysning, en upplevelse.

tentan kändes helt okej, efteråt drog Bea och jag till Erikslund.
suktade efter inredningsprylar och åt lunch på Ikea.
för den som undrar så skulle, om jag och Bea var ett par gifta oss på Ikea.
sen fick jag köra hem, eller iaf köra Beas stora Citroën till Eskilstuna.
förmiddagen bjöd helt ekelt på lite nya tokigheter i Västerås och några hysteriska skrattanfall.

resten av fredagen spenderades ute.
först en långpromenad med Hanna på tråden.
sen en kväll med Goliat på ridbanan.
några skutt i ståltkastatljuset (bokstavligen) blev det.

sen drack jag vin med mamma och pappa.
åt potatisgratäng och städade mitt rum.

om jag bortser ifrån 237 sidor är jag totalt ledig i helgen,
för första gången sen jag anlände ifrån sommaren.

dessutom har jag världens äckligaste munsår.
det killar och stick och får mig att känna mig, äcklig.
mindre kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0