oktober, oktober, oktober. (för att det är den tredje å jag har brist på idéer)

jag tänkte att jag skulle skriva en sak här.
nu kommer jag inte på vad det var, bara vad det handlade om.
så min fina formulering som jag kom på då,
vilket var hela poängen med grejen är som bortblåst nu.
hur som, så var tanken med det hela att jag skulle förmedla,
att det inte är någon bra idé att förälska sig i någon man aldrig kan få.

förälska är kanske att överdriva, men börja tycka mer än tillåtet om då.
alltså tillåtet ifrån den man tycker om.
Sverige är Sverige, så lagom är bäst.

igår jobbade jag tio timmar, utan att sitta.
jag serverade kroppkakor, gatuköksmat och sålde bensin.
mina ben är trötta.

imorgon åker jag till Västerås för lite bildning,
någon gång ska det väl bli något av mig,
även om jag för stunden vet att jag tagit det lite för lugnt med läsningen i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0