Gud måste älska mig.

lördag natt, ledig!
jag har precis diskat klart efter halv åtta hos mig.

det finns massor att skriva om, ifrån igår och idag.
om jag bortser ifrån vissa mäniskor som verkligen inte ens är värda att fundera på,
och kommentarer, som..
- Hur kan du ha en fjorthäst.

så har jag igen, haft en riktigt lyckad helg.

Ladies Night (utan Brolle som blev pappa)
med fina ex-kursare och Bea.
snabb Hanna-kram i toakön på globen.
idag började med chili con quornkok och stallmöte,
fortsatte med brödbak och Goliatmys.
efter det kom mina bästa halv åtta hos mig vänner.

för att återkoppla till rubriken,
Gud måste älska mig.
sen jag åkte över Ölandsbron i augusti och lämnade sommaren 2011,
har jag varit lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0