en full helg, igen :D

förmodligen är gårdagens inlägg (som blev publicerat två gånger)
det sämsta jag någonsin skrivit.
jag var inte full, jag orkade inte stava.
eller mer så hittade mobilen på ord som jag inte orkade ändra.
igår var en bra dag.
skolan, Bea och Goliat.
i skolan visade jag fram en sida Bea inte visste att jag hade.
jag tröttnade på respektlösa människor..

på kvällen åkte jag hem till Hampus.
Där var även Jonas och Madde.
vi drack lite vin.
spelade spel.
skrattade tills magen värkte.
lyssnade på musik.
sjöng.
jag sov i våningsäng, sen åt scons till frukost.

idag, efter en lite seg morgon åkte jag till min Fluffis.
vi busade på stubbåkern och myste i solen.
eftersom jag ska ha halv åtta hos mig halv sju på lördag och är borta hela dagen imorgon,
gick hela eftermiddagen åt att handla. nästan hela, jag hann dammsuga och plugga också,
träna två pass och ta in hästar, dessutom har jag gjort halva min efterrätt, bakat till stallmötet på lördag och skrivit klart svaren till imorgon.
fröken effektiv.

Ted Gärdestad – Kom i min fantasi

Ted Gärdestad – Helt nära dej



imorgon åker jag till Stockholm på Ladies night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0