tillsammans skulle det kunna bli tentalycka.

imorgon är det tenta.
klockan fem ska jag gå upp.
minder lockande.
jag kände mig säkrare sist jag skrev.
den här gången har vi fått klara oss mer på egen hand.
jag hoppas det går bra. det känns ändå som att jag borde klara mig.

eftersom att Bea har fått för sig att jag fyller år imorgon..
ska jag inte vara sämre.
Lycka, är att jag lärt känna Bea ordentligt den här terminen :)
Totallycka är att få nya vänner.
sånna vänner som man både får skratta och gråta tillsammans med.
eller göra Ikea till en osäker plats att vara på.



annan lycka är den där gula krabaten jag har att göra med.
som idag, när vi körde i höstsolen, eller som på lördag när vi firar 7 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0