berusad av full vardag.

Goliat, jobba, Goliat, träna, plugga,
Goliat, jobba, Goliat, umgås med mamma..
jag har hunnit äta också.
två dagar, fullproppade med grejer.
det känns bra, så bra att jag ska sätta igång med seminariet till på måndag.



för stunden är jag så där glad.
flytt om minder än tre veckor,
sex (halv åtta) hos Hampus på fredag,
tentavecka nästa vecka,
julkryssning med Hanna mellan 8-11 december,
småplaner på inflyttningsfest,
mer jobb på fredag,
min nya fina tjocktröja,
solig långtur med Goliat idag.

Klaga vore fel,
jag tror nästan att Gud är glad på mig :)

Takida – You Learn


Kommentarer
Postat av: Anonym

men du är fortfarande fet.

2011-11-10 @ 18:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0