när det är så där himla bra!

äntligen.
så där jättebra som för några veckor sen.

läraren blev lyrisk över mitt och Beas syfte med sociologiuppsatsen.
vi var tydligen ansitken för den akademin vi tillhör,
(måste få skryta lite)
jag och Bea åt lunch, gjorde en planering och började skriva.
vi var effektiva och åt upp all frukt i Beas väska utom Sven Apelsin som Bea fick ta hem igen..





 
Ansikten var det ja...



vi snackar alltså hållbar utveckling på hög nivå,
teori och praktik.
sammanföring av kompostering och pant av pet-flaskor

sen åkte jag hem, ut till Goliat som såg ut som en lerhög,
borstade och red en tur med Mian och Noblesse.
efter det cyklade jag hem och lyssnade på
Daughtry – Break The Spell (Deluxe Version)
som förtillfället är vad jag håller på att tjata ut.

imorgon åker jag till Örebro för julmys med Hampus. :)


Kommentarer
Postat av: Bea

Det går sååå himla bra nu !!! :D jag trodde Läraren skulle säga mer!!?? Haalllå!!? Nähe!! Hon var nöjd! Behöver vi ens handledning!?!? Vi bara är så himla bra :-D



Tack för en toppen dag! Igen <3 <3 <3

2011-11-28 @ 23:26:51
URL: http://familjengraff.blogg.se/
Postat av: Anonym

men stava rätt då din korv. Ska du bli lärare? Fail att du inte ens kan stava.

2011-11-30 @ 14:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0