shopping, rensning och planer.

en oplanerad tur till Tunapark.
jag fick både nya byxor och en ny tröja, eller ja..fick köpa.
Goliat och jag tog en kvällspromend i regnet. romantiskt.

för den som vill veta kan jag ju tala om att jag är bäst på att samla på mig massa skit.
hela kvällen har jag städat på mitt rum. ljuslyktor, skivor, papper, skrivböcker..
bland mina papper hittade jag några dagböcker vilka jag var tvugna att läsa igenom.
minnen, åh :)

imorgon ska jag jobba, till på onsdag är jag ledig ifrån skolan.
på onsdag börjar ny kurs och enligt studiehandledningen ska vi skriva uppsatas.
Uppsats på en intruduktionskurs?
formulera frågeställning, hitta litteratur, genomföra en undersökning.
sådär lagom roligt när jag vill lägga all energi på min flytt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0