onsdag den 23.. (fredag den 13)

vilken dag!
den började med att jag försov mig..
sen skulle jag ladda mitt tågkort och lyckades (tydligen) välja fel..
laddade på med pengar istället för resor, tåget var försenat
och när jag väl kom fram till Eskilstuna talade SJ om för mig
att de kunde tänka sig att göra ett undantag med mitt kort,
om jag betalade mellanskillnaden..för något de gjort fel.
(på grund av alldeles för avancerade maskiner)

jag upptäckte ett hål i mina strumpbyxor.
jag fastnade med extraknappen på tröjan i stolen, så stolen välte,
jag hamnade på golvet, Bea gapskrattade
och fick slita bort knappen, för att jag skulle kunna resa mig upp.

på eftermiddagen ringde jag SJs kundtjänst, den kvinnan sa att hon inte kunde hjälpa mig.
jag undrade vad de då gjorde på kundtjänst och hon svarade att de tog emot reklamationer,
jag sa att jag ville göra en reklamation och hon hänvisade  mig till hemsidan..

min sko gick sönder.
jag följde med Bea till Ica Maxi och lyckades då fastna med jacka i kundvagnen.
sen åkte jag tåget hem och ringde antagningen,
som talade om att jag inte alls hade sökt kursen i journalistik å att det inte fanns något att göra.

det kunde liksom inte bli värre..vilket det faktiskt inte blev.
jag har skrivit på kontraktet på lägenheten, gjort en andressändring och ridit dressyr på min Fluff.

dessutom blev det ett alldeles för långt inlägg..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0