fredag, thank God it's FRIday.

working nine to five, what a way to make a living..
jag kan inte minnas när jag psykiskt var så här trött.
jag har älskat min hektiska vecka,
men efter att hästarna kommit ut imorgon, då tänker jag inte göra NÅGONTING.
att komponera nästan heltidsjobb, massa mornar i stallet på en tentavecka kallas effektivitet.
jag är nöjd, riktigt nöjd.
mest nöjd är jag med mina dagar i skolan :)
det har varit så himla roligt, givade och rätt!

mindre nöjd är jag med min sista plats i halv åtta hos mig..
jag skyller på mitt majsbröd och tänker nu lägga mig.
tvätta bort sminket, borsta tänderna och kissa känns för stunden fruktansvart krävande.

kärlek till Goliat, som får mig att bli varm i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0