Fina Strängnäs

jag har precis skaffat mig världens stressigaste vecka.
måndag: tentaplugg och jobb
tisdag: tentaplugg med mina fina kursare
onsdag: tentaplugg och eventuell föreläsning
torsdag tenta
fredag: jobb

det ser kanske inte så mycket ut,
men det ska tilläggas att jag har massor med små ärende som ska fixas.
imorgon måste jag hinna till Apoteket och köpa Kolla masken,
jag har in och utsläpp i stallet, jag vill hinna bry mig om min häst,
försöka komma ihåg mig själv, dricka vatten och sova.

idag gick jag och Goliat en kvällspromenad.
tre personer mötte mig med ett leende och orden,
vilken fin häst du har.

jag måste även tillägga att jag är förälskad i Strängnäs.
i kyrkan och vattnet och i kvällssolen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0