hem, packar om, skriver tenta och åker igen.

hemma.
det finns inga bildbevis ifrån första sommarhelgen på öland.
jag kan säga så mycket som att hagen är klar.
den kostade blod, svett och myggbett.
jag har haft träningsvärk, jag ser ut som en prickigkorv med tomatskin.
solen har helt klart gjort sitt med mig den här helgen.
inte vackert.
jobba kommer jag få göra och Goliat sällskap var en söt liten varmblodsflicka.
det där med tentaplugg har jag skjutit åt sidan, vilket inte alls är okej..
imorgon får jag träffa mina fina kursare i skolan och hoppas att det kan inbringa lite inspiration.

jag har dessutom konstaterat att min säng på Öland är JÄTTESTOR.


Kommentarer
Postat av: Anonym

tur att sängen är stor så du får plats med tanke på vilken fet gris du är

2011-06-07 @ 14:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0