värk och drömmar

att pilatespasset igår gjorde sitt. känns idag.
i hela kroppen. tärningsvärk är en ganska skön känsla.
något annat som känns skönt är att jag vaknade av mig själv straxt innan åtta.
målet var att sova ut. jag hade till och med stängt av mobilen.
kroppen var nöjd då, vilket också känns skönt med tanke på att min dagordning idag känns milslång.



filmen må vara speciell.
vampyrer som glittrar, människor som blir stora vargar.
dock känns det äkta, det är otroligt fint.
kärlek är fint. bilden låg på FB.
den är vacker.
å på tal om vacker.
ja drömde inatt. inte för att drömma skulle vara så speciellt.
det gör alla. varje natt.
men känslan i drömmen, känslan som stannade kvar när jag vaknade.
åh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0