beroende

jag borde inte skriva det här inlägget.
jag satte på datorn, enbart för att skriva ut mallarna till performansanalysen.
det här med bloggandet har blivit som en drog.
sen typ klockan ett har jag svammlat ihop snart fyra inlägg.
(jag har hunnit gå till å från stallet, ridit, hälsat på i nya stallet, pluggat, ätit, duschat och fixat morgonpromenad med H och Hundarna också)
imorgon blir det ändring, jag måste trappa ner.
ett, max två om dagen.
abstinensen artar sig..

en annan grej, som jag såg nu. ett syftningsfel.
min rubruk som sammanfattade 2010.
det hände aldrig något på systemet. jag fyllde 20, enbart.
så ingen oskulld blev tagen bakom hyllan med rödvin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0