måndag vecka fem.

i mitt horoskop i tidningen idag står det att en viss person kommer börja betyda extra mycket för mig.
jag får väl utvärdera ikväll då..
fram till dess ska jag ägna mig åt statsvetenskapen.
imorgon är andra och sista föreläsningen innan seminariet.
det känns lite som att jag försöker få fram massa saker som ändå inte är intressant.
vi var ute i solen idag, Goliat och jag. hade det inte varit för blåsten hade solen värmt.
imorgon är det faktiskt första februari, vilket betyder 28 dagar till 2011:s första vårmånad.

jag vill ha, (inte behöver)
nya converse
en ny vårjacka
en blommig väska

sen är det ju de där grejerna på Hööks som ligger i en önskelista på hemsidan.
om någon har 3000 som måste spenderas är jag gärna till hjälp.



Egby kyrka, februari 2008.
det finns kanske hopp om våren redan nästa månad. (IMORGON)
på Öland iaf..
jag är trött på snön.
jag hatar snön, från och med idag till och med första advent hatar jag snön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0