ridbyxor.

idag känner jag mig riktigt trendig.
jag har ridbyxor på mig.
mörkblå, helskodda ridbyxor.
det finns att köpa lite överallt.
ridbyxor alltså.
ganska hög midja, smala ben, helskodda eller endast skodda vid knäna.
förut kunde man endast köpa ridbyxor på hästaffärer.
mode är lite roligt, jag har massor med ridbyxor som jag använder i stallet.

1. för att det inte ska lukta häst om mina andra kläder.
2. för att det inte finns några sömmar på insidan som kan skava.
3. för att det är byxor som ska hålla att användas. de är förstäkrta där det behövs.
4. för att der är sköna byxor som sitter där de ska.

för bara något år sen blev man utkollad om man gick in på ica med ett par knäförstärktab ridyxor och stövlar på ica.
nu funderar jag på om jag måste knyta fast Goliat utanför för att de ska förstå att jag är hästjej på riktigt.

---->

1. Du känner en dragning som inte bara är instinktiv utan även ögonblicklig.

2. Dragningen är ofta helt annorlunda än en vanlig förälskelse eller fysisk attraktion, mer en känsla djupt inifrån.

3. Först kanske du inte ens tycker om henne eller honom men påverkas ändå djupt inom dig.

4. Du kan inte komma undan denna känsla och snart upptar denna person en allt större del av dina tankar.

5. Ju mer du lär känna personen desto starkare bli känslan.

6. Du känner dig oförmögen att förklara dina känslor men också att förneka dem.

7. Det känns som om ni djupt inom er redan känner varandra.

8. Ni kan tala med varandra i veckor utan avbrott.

9. När ni rör vid varandra eller har sex upplever du en dimension som du aldrig gjort förut.


http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article15525.ab



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0