när kan man tillräckligt?

jag ger upp.
jag är trött på typologin.
klarar jag det inte imorgon, kommer jag aldrig klara det.
jag undrar va som hände med den där ambitilsa drivkraften jag hade inom mig.
förhoppningsvis kommer den komma nästa vecka.
då blir det nytt. ny stad, ny klass, ny kurs.
jag borde ha som mål att nästa termin sitta mindre vid datorn när jag ska plugga.
saken är att det inte går. jag har alltid suttit vid datorn.
på den finns musik, vilket är ett måste.
word om något ska skrivas.
google, om något ska tas reda på.
jag sörjer dock att man typ i sexan trodde att http://www.google.se var en källa.
konstigt att lärarna inte påpekade hur viktigt det senare i utbildningen skulle bli med källor.

en ljusglimt är.
tre kilometer till stallet från och med fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0