idag och för länge sen, någon annan stans :)

min mobil är på lagning, den som jag har så länge är dum.
att klockan snart är halv tio känns lite ofattbart.
jag har, gått till stallet, släppt ut hästar, klippt Goliats man, ridit, lunchat hästar, pluggat, somnat i böckerna, gått på mitt första pilatsepass, tagit in hästar, lekt Bambi på hal is med gröna bilen och halkat på isen.
det näst sist nämnda var en upplevelse.
jag tycker helt enlkelt inte att bilar å is är roligt, jag blev jättenervös, mamma blev arg så pappa fick komma å rädda oss.
Pappa, räddaren i nöden.
innan jag får sova, ska jag ägna kvällen åt typologin.
idag kändes det hopplöst, förut idag.
så hopplöst. ja, som jag skrev. jag somnade.vaknade av ett ryck av att någon ringde.
jag har nya krafter nu, jag letade upp gamla bilder ifrån gymnasiet.
ifrån resorna, nästan jorden runt. det får räcka för stunden som återhämtning.
10 timmar på en helg..det är kanske lite sömn.



Uganda, 2009



Frankrike, 2008



Kina, 2007


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0