lördag. ledig lördag.

det är lördag, klockan är åtta och jag har svidat om.
mjukisbyxor.
snacka om lördag.
det bästa på hela dagen var intaget av hästarna.
nästan hela familjen hjälpte till, Julia saknades.
det händer väldigt sällan, så kändes lite speciellt.
lördagskvällen bjuder på tre alternativ.
sitta kvar här, sitta framför TV, sitta med typologin.
jag vet vad jag behöver.
något annat jag behöver är typ en tusenlapp.
vårkatalogen ifrån hööks har anlänt och det finns lite saker som jag skulle vilja ha :)

http://www.hooks.se/product.aspx?productid=300404
 
tyvärr är det skillnad på att vilja ha och behöva.
och visst vore jag inte lyckligare med ett bettlöstträns, men det vore kul.
pengar är inte lycka, det vet jag ju.. det skulle bara göra livet lite lättare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0