träningsvärk, studier och en fåning önskan..

träninsvärken infinner sig.
om det är på grund av, eller tack vare snön har jag inte bestämt än.
igår innan jag la mig, gjorde jag något som jag inte vet när jag gjorde senast.
jag stängde av min mobil.
9.07 var klockan när jag satte på den igen.
idag ska jag ägna hela dagen åt typologistudier.
det lockar inte, men det måste göras.
på tisdag gäller det, då ska jag skriva min första omtenta.
jag har gjort ett schema. hittills har det följts.
det är lite plus i kanten.


ibland tänker jag på hur det skulle vara om Goliat var en människa.
(det är sånt där man önskar när man är typ 12 eller något)
då skulle jag gifta mig med honom.
han är en sån där kille utan krusiduller.
inga matchoidér, snäll, ibland lite busig, söt.
en gentleman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0