tandläkaren.

det slog mig..
undra om det skulle behövas så många tandläkare som det gör?
asså det måste vara ett av de få yrken som måste kalla på sina kunder för att det ska komma.
skicka små brev, när jag va lite fick man alltid kort.
jag har tid om trettio minuter, jag kommer gå dit, gapa, få hör att jag ska använda tandstråd å munskölj.
tandläkaren gör säkert ett jättbra jobb, men ärligt, hur kul är det att ligga där.
typ upp och ner med hakklapp på sig.
ha någon annas fingrar i munnen, bli petad i tandköttet, kraffsad på tänderna,
få ytterligare en hakklapp och en massa hårdplats i munnen för en stund.
det gör ont, de där röntkenplåtarna.
jag brukar få sår.
helt ärligt, jag går hellre till gynekologen.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-01-19 @ 11:05:07
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0