söndag. inte riktigt som alla andra.

om jag fick välja nu,
(vilket egentlgien borde vara möljligt efter som jag har "inte-göra-någonting-alls-dagar")
skulle jag lägga mig under täcket å sova.
sova bort hela söndagseftermiddagen.
nästan fem timmar i stallet räcker alldeles perfekt för att fullända den här dagen.
fallet är inte så, det är pilates ikväll.
hästarna ska plockas in.
det gör mig inget, det är frivilligt.
ögonen är bara väldigt trötta och skulle uppskatta lite mer sömn än vad jag lyckats med de senaste nätterna.
det är svårt de där med att prioritera.
ska man lyssa på kroppen eller på hjärtat?
äh, jag får ta de trötta ögonen. jag har haft ett leende på läpparna hela dagen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0