plötsligt händer det..

upprymd av en känsla som inte går att förklara.

Lisa Nilsson har sjunger för mig ikväll,
jag hade glömt bort hur mycket jag tycker om hennes texter.
snart, innan 02.00 kommer jag vara klar med tentan.
det är ofattbart, helt otroligt!
jag har lite att skriva om en texten i allmänhet.
jag har hittat det jag ville i litteraturen.
Go for it, egen pepp.
en sån där grabbigklapp på axeln. haha!
knappast, en kram.
du klara det, en sån där kram som alla behöver ibland.



asså shiiiit, bilden.
OMG vilken snygg häst jag har.
jag är helt såld!
riktigt pampig var han i hagen idag.

Dear Goliat!

Kommentarer
Postat av: linnéa

SV: ja det är ju så.. =/

2011-01-22 @ 14:09:49
URL: http://lams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0