kvällen, veckan och boken

klockan är 19.15.
jag befinner mig på hemmaplan.
återstående delen av veckan är räddad ifrån mina tankar.
Hanna kommer hit och jag åker dit.
ikväll har jag en del att stå i.
2010 ska sammanfattas, jag ska göra min idé till verklighet, jag ska packa upp Öland, jag ska tvätta mitt hår, sova och börja läsa boken jag fick av Robert.
eller tvärt om, först läsa sen sova.
Även kvällen är räddad, snacka om att ha flyt :)



Igår läste jag ut den senaste Klara boken.
kort sagt handlar det om en tjej, hur hon får både världens bästa plastsyster, en schysst låtsas pappa, en häst och grannens syngga son till kille.
boken vänder sig till flickor mellan 12-14 år.
jag är såld, samtidigt avundsjuk.
på riktigt får man, om man har tur en av sakerna.
jag fick hästen.
som det känns nu, är det tillräckligt.
Bästa Goliat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0