inte ens jag äter griskött..

jag måste skriva det här.
jag fick en tidning ifrån ett av lärarförbunden.
Sverige demokraterna gör mig mörkrädd.
de vill ta bort modersmålsundervisningen.
i ett helt år jag har fått inprentat i mitt huvud att modersmålsundervisningen är ett MÅSTE,
för att invandrar elever ska lyckas i skolan.
att lära på ett språk man inte till fullo behärskar, det är omöjligt.
de ser bara problem med invandringen, det fattar inte att Sverige utan den skulle ha för få människor.
att befolkningstillväxten skulle gå back.
jag tänker ju inte ta hand om Åkesson iaf, när hamnar på hemmet.
för det är det vi kommer hamna, i värsta fall.
utan folk som kan jobba.
SD vill servera griskött på skolor där det går övervägande musliner.
asså seriöst lägg ner, inte ens jag.. blond, blågd, utan slöja och med noll procent utlänsk bakgrund.
inte ens jag äter fläskkött.
det är pinsamt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0