Goliat, Hanna, temafunderingar och visan

tidig morgon.
det blir så när man helt plötsligt lyckas rädda sig själv ifrån sina tankar.
för 40 minuter sen gick jag upp. då var jag trött, nu fyser jag bara.
klockan typ tolv anlände Hanna och jag ska få stå modell inför hennes projekt.
lite ärofullt är det allt.
innan måste jag ta hand om Goliat som jag såg senast förra torsdagen.
en vecka utan mina favoritöron, jag får lätta hjärtat där. hoppas det hjälper.
jag måste smita in på tågstation också, om det är så att ingen vill köpa typ sju resor mellan Srängnäs och Eskilstuna :)

dessutom, lördag. ops, jag hamnade fel-tema.
jag väger mellan två saker.
skidlooken, efter en dag i backen (liksom så jag får använda mitt underställ)
pyjamaslooke, efter en natt i sängen (kan man ha något mer bekvämt på sig)

innan jag sätter på mig ridbyxorna ska jag lyssna på kärleksvisan, det när något speciellt med den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0