fredag :)

igen gör jag det. utnyttjar hela dagen.
klockan är snart elva och jag har hunnit gå till stallet, tagit ut hästar, ridit, fixat, gått hem, duschat och fixat mig. om en halv timme ska jag gå till tåget. åkta till Eskilstuna. hämta TENTAN, vänta på bussen till V-ås som går kvart över ett, tre börjar föreläsningen, slutar fem, så vid sju ikväll anländer jag på fafnevägen igen. sen är det helg, äntligen.
21 dagar står det i hörnet på dagens spalt i min kalender.
det är exakt tre veckor.
21 / 7 = 3

igår kändes tre veckor inte jättelångt,
men med tanke på att det var tre veckor sen sist så känns det jättelänge.
ter veckor går fort, förhoppningsvis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0