fredag, typ så där lagom bäst som en fredag kan bli.

Goliat idag, jösses.
Han och de andra två herrarna i sällskapet fick tokspel.
de taggade till tusan, sen for de iväg. som skjutna ur en kanon.
jag visste inte, trots sex år att han har så snabba ben.
de där snart 22 åren, jag tvivlar :)

eftermiddagen bjuder på plugg, kvällen på drinkar.
eftersom att jag och Hanna liksom måste dricka för att kunna umgås.
å vad full jag ska bli. odräglig. äcklig. säga massa saker.
Strunt prat, vi ska smaka.
se om det vi bestämde oss för igår, kommer gå ner imorgon.
om inte, då blir det mjök. för snacka om att vi hamnade fel då.
på fest, med varsitt mjökpaket.
hur som är bestutet fattat, det blir after-ski för mig.
jag kommer visa mig för folk jag aldrig tidigare träffat i underställ.
hot or not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0