ambition och motivationen

jag vill gå ut och gå med mina mjukisbyxor.
ambitionen är på den nivån.
jag ska först ducha och få till språkklassifikationen.
typ en klapp på axeln skulle behövas, eller en kram.
fast det bästa, det absolut bästa vore om någon kunde hitta motivationen.
jag ska efterlysa den.

FÖRLORAT!

Har någon sett min motivation?
Senast sågs den nyårsafton på Öland, på förmiddagen i matrummet.
Den hade fullt upp med att memorera typologitermer.
Motivationen trivs bäst där musik spelas.
Den vara svår att få syn på men märks när den kliver in i rummet.
Om du som så mycket skymtat min motivation, vänlig kontakta mig på mobilen.

äh, skämt å sido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0