förändras jag, eller har jag bara gått vilse?

bästa dagen innan tentandagen.
klockan är snart sex och jag har inte ens tittat åt böckerna eller mina anteckningar.
det har brustit så mycket i skolan sista tiden, håller jag på att ge upp?
eller i skolan, har något varit stabilt sen 2011 började?
jag skrev precis ut omtentan i performansanalysen.
det ät trejde omtenten från förra terminen.
tre av fyra, tre av två avklarade.

jag flyttar.
packar ner Goliat i en väska och åker till Afrika.
räddar världen ifrån svält och krig.
på vägen till Afrika ska jag rädda mig själv.
okej, rädda var att överdriva.
Hitta känns bättre.
Hitta den där ambitiösa Cecilia som jag var på gymnasiet.
henne som jag tappade bort i höstas någon gång.
var tog hon vägen?

jag längtar efter Hanna.
Massor.
Jag saknar Hanna.
Min bästa underbara super Hanna!




Kommentarer
Postat av: Anonym

se där tittade grisen fram igen...

2011-02-27 @ 00:20:43
Postat av: Hanna

och se där, där tappade du, vem du nu är, bort ditt liv igen. för du kan inte ha något?

2011-02-27 @ 17:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0