typ om man kunde komma överrens med sig själv.

Idag åt Goliat kanelbulle i köksdörren efter att vi slutfört ett litet dressyrpass på framsidan. Nu äter han gräs i solen och jag sitter brevid. Sen jag fick lära mig vad sommarflirt var har allt bra kretsat kring Goliat å telefonsamtal. Jag vill hem. Ikväll är det personalfest. Jag har förstått att vi ska ut å äta. Som alltid har jag bekymmer med vad jag ska klä på mig. Halva mig säger att det inte spelar någon roll. Andra halvan säger att det kan förändra. Mitt huvud (asså den smarta delen av mig) säger att jag ska sluta bry mig för att det inte är värt något. Mitt hjärta säger ingenting. Det har försökt så mycket i sommar redan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0