fina ord och fina texter.

Asså idag, finns det något som heter lördagsglad är folk det idag. Lördagsglada. Aldrig tidigare har det regnat så mycket komplimanger över mig. Ibland är det roligt att vara på jobbet. Ibland ska jag inte skriva. Jag trivs här. Speciellt när man får höra att man är underbar, att maten är god, att servicen är på topp, att glassarna är de största de ätit under sommaren, att de ska komma ihåg en. Wow! Jag är ju så himla bra på det här med gatukök. Skämt å sido. Ibland mår man bra av att höra att man är duktig. Jag ska bli bättre på det. Att uppskatta folk. Det är sånt som gör dagar. Uppskattning. För övrigt. Lyssna på Veronica Maggios, snälla bli min. Jag är kär i texten. En fullpottare. Igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0