en annan Ölandsnatt och jag är inte såld längre.

jag hade skrivit ett jättelångt inlägg.
internet slutade funka och allt försvann.
jag hade skrivit om min hemlängtan,
som inte har med sommaren att göra.
utan med min saknad till Strängnäs,
mitt fina stall å mina fantastiska hästmänniskor.
mina Eskilstuna tjejer som jag förälskade mig i våras.
mina favoriter Hampus och Jonas, Vackra zoo.
jag vill börja skolan, känna att jag gör nytta igen.
att jag får göra något som ger mig någonting.

jag älskar Öland.
jag har Goliat på tomten.
jag trivs på jobbet
och det finns människor här som jag skulle vilja ta med hem.
men nu vill jag hem. jag vill hem och börja hösten.
få ordning på mig själv igen.



Kommentarer
Postat av: Linda A

Jag längtar efter att vi alla får hänga ihop igen, visserligen kanske lite mer utanför skoltiden nu då men vi styr väl upp det! :D

2011-08-09 @ 20:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0