den här veckan ska jag glömma allt jag inte vill komma ihåg.

Regn, regn, regn... På söndag jobbar jag mitt sista pass i gatuköket. På måndag kommer Hanna. Vi ska göra om veckan, när hon var här sist. Fast med en mer touch av Hanna å Cicci. Vi ska skriva på vår bok, göra doftburkar, Se solen, först gå ner, sen gå upp. Vi ska dricka te. Massor med te och prata om snygga cafékillar, om snygga mackkillar och om tankar och känslor som det för tillfället finns för mycket av. Baka bullar och bada i mörkret. Den här gången med handduk. Men bara för att det är lättare att sätta på sig jeans om man är torr om benen. Att sitta på efterfest i bara spettstrosor och lånade t-shirt är ju en upplevelse i sig.

Kommentarer
Postat av: zoo

det kommer bli så bra. allt kommer bli så bra <3

2011-08-19 @ 22:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0