utredningen, musiken och önskan

nästan 100 sidor tog jag mig igenom, boken känns bra.
det är en utredning av läs- och skrivsvårigheter.
och ju mer jag läser, gäller visserligen nästan all litteratur, 
destå mer inser jag att jag är på rätt spår
det finns redan vuxna människor, som inser att skolsystemet i sverige kanske inte är Europas bästa
jag vill bli en av dem som fixar till det som går att utveckla.

jag har dessutom gjort en ny spellista på spotify.
en med sånna låtar som får en att bli varm på insidan.

James Blunt - I really want you
Westlife - Miss you when I'm dreaming
Phil Collins - In the air tonight
Apollo Drive - Papercut
Adam Lambert - If I had you

två timmar är den hittills.
jag jobbar på den.

en annan sak, ett jobb skulle inte sitta helt fel :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0