en tisdag kväll

blev nästan en timmes promenad i snön,
mina nya vinterskor förstörde allt, det kändes som att foten skulle brinna upp.
just nu har jag långtrågigt. klockan är nio och det finns inte så mycket att göra.
eftersom de två nästkommande kurserna börjar först på torsdag, kan jag inte göra så mycket vad gäller skolan.
jag har läst det som ska läsas. skulle kunna börja på boken mamma bad mig referera. men motivationen är itne på topp.

vad gäller flytten kan jag heller inte göra så mycket. jag behöver fler katonger och upp gå på vinden, för att kolla vad som finns där (förutom mina julsaker) törs jag inte.
jag blir sittande i min filt, för det är sjukt kallt. jag och bilderna.

minnen,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0