resor och en födelsedag

som det ser ut nu blir det Öland över nyår
det känns som det behövs
en helg långt borta ifrån Strängnäs.
fast det kommer jag hinna med innan nyår också.
Hanna och Göteborg,
världens plus skulle vara om vi fick tag på en billig hyrbil på lördagen den fjärde :)



idag fyller Hilma 11 år.
när jag var 11 tyckte jag att jag var stor.
man var äldst på skolan, 
man hade nästan för stora fötter för att handla på barnavdelningen
men Gud, så stor var man inte.
jag kommer ihåg när Hilma föddes, jag skrev fel på veckans ord.
det är elva år sen nu, jag gick i tredje klass.
elva år senare får mitt första underkänt.
men nu finns det ingen syster att skylla på.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0