med doftljus till folket :)

mitt rum kan nu gå in i historien som färdigt.
pappa och jag satte upp två speglar nu på eftermiddagenoch jag rotade fram mina doftljus.
jag kan se mig själv, samtidigt som jag andas in en blandning av vanlij, lingon och pepparkakor.

Nobellpris till den som kom på doftljusen.
in med alla världsherrar i mitt rum och jag garanterad världsfred!
jag är förälskad, de kommer de också bli.
något annat som jag är förälskad i är Westlife, som kommit med en ny skiva.
jag är såld!

Westlife - Safe


How you gonna love
How you gonna feel
How you gonna live your life like the dream you have is real
And If you lost your way
I will keep you safe
We'll open up all the world inside
I see it come alive tonight
I will keep you safe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0