onsdag,

Goliat i snö :)

egentligen har jag inte något att skriva, det har inte hänt något idag.
jag har heller inte några djupare funderingar.

dagens bravad var när mina Billy-hyllor lyckades skruvas ner
det där med mejslar, skruvar och plugg är tydligen inte min grej.

lägenheten börjar mer å mer likna ett naket skal.
tavlorna är nerpackade,
hyllorna ligger i en hög,
garderoben gapar tom,
kökets skåp och hyllor är nakna.
det är bara två nätter kvar här, på lördag kommer Klas familj och hämtar alla hans saker.
vilket betyder att jag inte har någon säng.

mamma kommer på fredag, vi ska fixa det sista
pappa kommer på lördag eftermiddag och hämtar mina stora möbler (hyllorna bland annat)
på söndag hämtar vi Goliat
och på måndag är jag strängnäsbo igen.

det är med blandade känslor
det känns lite som ett nedelag,
samtidigt som det ska bli skönt att inte behöva oroa sig över massa saker





dessutom, en helt annan grej.
pappa är bra händig!
jag måste säga att förändringen är total!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0