tisdag.

sovmorgon!
åtta skulle jag gått upp, kroppen sa ifrån.
igår var jag trött hela dagen, så idag stängdes klockan av och jag vaknade 9.17.
sönt.
nu känner jag mig utvilad, vilket jag inte gjort på jättelänge.
idag har jag ärenden.
jag ska lämna in mina skor till skomakaren, dragkedjan behövs bytas ut.
jag MÅSTE hitta ett par byxor (tur att utbutet i Strängnäs är det bästa)
jag vill hinna med en långprommenad i det fina vintervädret
jag borde börja skriva del två på min tenta
ikväll ska hästarna tas in, så en tur under stjärnorna blir det också.

tydligen är det kallt ute.

nu ska tvätten hängas, sen måste jag klä på mig :)



är för stunden en aning förvirrad!
behöver åka till Öland, det är optimalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0