strukturen .. ?

KAOS!
jag är en strukturerad person!
planerar, gör listor, har en välfylld kalender, passar bussen.
men just nu, när jag behöver ordning, så att inget stör, har jag det inte.
det är saker överallt.
två katter, massor av Goliats saker, tvätt, Julias kläder, ikeagrejer, flyttkartonger..
på fredag.. nästa vecka kommer mamma och ska hjälpa mig att städa.
förhoppningsvis har pappa fixat rummet till dess, så jag kan lämna lite grejer.

nästa gång, när jag lämnar fafnevägen 12, ska jag flytta till det stället som jag ska spendera mitt liv på.
troligtvis är jag 25 då, det borde funka.

tur att mamma och pappa är bäst, eftersom de vill ha sin dotter hemma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0