en längtan efter julen

plugga står på schemat.
motivationen är dock bortblåst.
trologtvis uppäten av förkylningnen.
vid två kommer Hilma, då blir det stallet.
tills dess bör jag iaf läst klart det mesta.

i helgen är det första advent.
det känns som att det är på tiden.
massa ljus, lussekatter, glögg, JULPYNT!
jag tänker ställa upp alla mina tomtar på fredag. 
man ska kanske vänta till veckan innan jul, men då hinner jag inte titta på dem så länge.
därför blir det på fredag. 
(jag är lite fundersam över hur alla ska få plats..)

på söndag blir det kyrkan för hela slanten,
mässa med Hampus, konsert med Hanna.
senast jag var där var förra julen, på midnattsmässa.




Ingen är väl sämre än att den kan ändra sig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0