regn, lureri och döden

jag gav upp ridningen idag. eller jag red inte.
packade och plockade lite..
vädret..säga vad man vill om regn sen jag steg upp imorse.

jag hade fått ett erbjudande ifrån Adlibris, tre pocket för 99 kr.
bra tänkte jag, lite läsning i sommar när jag inte jobbar och är ensam där nere.
vadå att luras, utvalda titlar, förmodlingen de som ingen annan vill ha. fusk tycker jag!

dessutom har jag haft två nära döden upplevelser idag.
en tjej, hon höll på att döda mig med blicken.. som att det va mitt fel att det regnade, att jag hade paraply och inte hon. sen var det en bli också, som inte ville bli blöt. fem cemtimeter ifrån mig stanna den. det är spännande att leva.

   

en dag som idag får man iaf vara glad att man inte är ett troll eller gjord av socker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0