ordbajs

Julia hade skrivit att alla skulle ha en kassvecka, för att hon skulle ha det
här snackar vi sympati. jag sitter här för att slippa göra annat, så himla lätt att komma undan, faktiskt.
jag funderar på kvällen, jag kanske ska ta mig in till Strängnäs. jag å mamma ska ju ändå hit imorn. jag kan få både middag och frukost. dock ska man vara rädd om sina pengar. åka tåg är dyrt, sen blir Siri själv, vilket är synd om henne. inte synd om mig som bli själv..allt för katten, så är det ju. middag ska man äta också. vore jag rik skulle jag äta tre rätters någonstans, det finns nog finare än pizzerian och donken här i stan. sen skulle jag se Sebbe på bio.. nej, usch va tragiskt. middag och bio själv. bättre att sitta här och klaga. jag gillar att vara patetisk, ibland är det rikitgt nice. Helge är väl på TV klockan halv åtta, honom får jag inte missa. en timme kvar, typ.. bäst att vara fräch till dess. fast han kanske gillar ridbyxor och hästlukt. I do! fast jag är ju inte Helge. jag kan ju tillägga att jag är ute som skirver jag och inte jag när jag skickar sms, menar när jag messar. då min fonetiklärare här om veckan skröt över att han skrev ja då han menade jag. de vuxna tjejerna i min kära klass börja då gorma om hur bra det var att använda T9, snabbt och smidigt. dessutom, på tal om skolan, så är jag trött på konstiga regler hit och dit. jag som skulle skynda på min utbildning har varit i kontakt med skolan i dalarna för att få läsa stadsvetenskapen på distans, vilka sa att jag skulle ta kontakt med mdh, så det gjorde jag och blev tillbaka hänvisad till dalarna. suck å stön på system. om jag vill läsa 60hp på en termin, låt mig göra det då. mådet det vara spärrar och tillstånd, hit och dit. nej, nu kände jag att det blev för viktig information, för seriöst. himlen är nu blå, det för att jag har gått in. jag vet fortfarande inte vad jag ska äta och det här inlägget kommer bli jobbit att läsa. som blivande svensklärare borde jag veta hur viktigt det är med styckeindelning. bättre lycka en annan gång. jag orkar inte läsa igenom det här nu, så stavfelen som kanske finns, de bjuder jag på.

Kommentarer
Postat av: julia

hehe, buse jag är :D nej men du kan få en fin vecka :D <3

2010-05-05 @ 20:58:09
URL: http://juliaalfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0