nu är det den där fredagen som jag längtat efter.

hur många timmars sömn det blev i natt, går nog att räkna på ena handens fingrar
tenta, stress och bilkörning på det känns kanske inte hundra procentigt
jag önskar jag hade privatchaufför idag :)
jag dömde om fonetiken, helt stört..på en båt var vi, fast i thomashallen.. där satt några och såg på Fantomen på operan.
sen skrev vi tentan, som handlade om saldar och änglar.
jag va körde, hade ju pluggat på frikativor, kluster och bilabialer!
klockan är kvart över sju, jag är fit for fight!

igår träffade vi Jonas och Hampus, blev äppelpaj, prat och hundpromenad
hämtade lilla gröna, hämtade transport å allt det där som skulle fixas.
just nu vill jag vara framme, det är över 12 timmar dit.
om lastningen går bra kommer vi iväg runt halv fem.. halv sex, halv sju, halv åtta.....halv elva. sex timmar. typ elva om allt flyter på. en lång dag, för en lång sommar.

Godis, musik och längtan får rädda mig.
jag har lovat pappa att fixa picknick..
få se vad jag kan göra åt den saken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0