helgen

strängnäs, strängnäs, strängnäs
fredagen inledes med tåg in till the TOWN...
kikade in C familjs nya lägenhet, hängde vid datorn och åt mat på stan.
för att fortsätta natten i en bil, runt, runt.
Valborg, va.. vad jag förstod och upplevde det som lugn.
insatsen blev gjord, halv två blev jag hemskjutsad och lovad skjuts till min stad morgonen där på.
mamma väckte mig halv sju, solen mig klocka åtta. klockan nio gav jag upp.. åt frukost och blev tillfrågad om att ta lunchen i stallet.
C får jag tag på, på med kläder och iväg till Goliat. där blir det borstning, mocking och promenad, vilket avslutades med att lunchpåsarna slängdes ut. hem till mitt, duschade och bestämmde mig för att åka tillbaka till Strängnäs. efter några olika förstag om hur lördagskvällen skulle spenderas blev det i soffan med mamma. söndagsförmiddagen bestod av ett misslyckat försök till plugg i solen som vred sig och brände en av mina tuttar.
nu är det måndag, jag är fortfarande sjukt trött efter helgens för få sovtimmar och de för många vakna timmarnas aktivitet.. även om de inte var fysiska.
vi har en timme kvar på 2012, som jag lyckades somna till igår halv elva. jag ska plocka fram frukost, få liv i Klas, kolla färdigt filmen, plugga i solen och ta mig till Goliat.
idag skulle det egentligen behövas en ledigdag, men det hinns inte med.. jag måste börja tänka på tentan och förbereda allting annat som ska lämnas in, men det känns att det är slutet av terminen. jag börjar bli trött. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0