Grammatiktentan, Plutten och Jason

JAG KLARADE GRAMMATIKTENTAN!!!!!!!!!!!!!!
så himla skönt, sån himla lättnad.
jag är bäst, nästa iaf..typ!
så idag har jag unnat mig en pluggfri kväll..
bortsätt ifrån allt fixande till redovisningarna som kommer nästa vecka
och läsningen som ska bli avklarad när jag lägger mig.
nästan pluggfri.
inga termer iaf.

min pluttehäst har skavsår mellan sina gosiga skinkor,
fuktigt, rött, ketigt.
stackars liten, vila idag och kanske imorgon.
inga sår vill vi ha.

jag är glad, Jason Mraz sjunger för mig.
jag vill ha hans senaste skiva, Jason Mraz's Beatiful mess, live on earth.

funderar på å bada, innan jag och Fonetik light kryper ner i sängen ;)

det var en gång, för länge, länge sedan.. närmare bestämt ett år sen.
det var några veckor till studenten för eleverna på Thomasgymnaset.
tiden går fort, för fort.
usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0