fÖRMIDDAGEN

Hilma och jag pratar på msn
om två timmar åker vi till Öland med mamma och pappa
underbart
först ska jag duscha och packa det sista
grammatiktentan, som förövrigt är en vecka sen har vi fortfarande inte fått tillbaka
jag vill veta, vill ha svar, vill ha G

just nu har jag lite komma på brist.. det har inte hänt nå speciellt sen igår
jag red dressyr på min flotta ponny i förmiddgas, började med sadel avslutade barbacka
det är som två hästar, barbacka är så mycket trevligare.
jag känner minsta lilla rörelse, direkt in i kroppen, i rumpan och längs med hela benen.
ibörjan va vi inte överrens, eller rättare sagt, han glömde bort att jag satt på ryggen,
men efter en stud med ökningar, minskningar, halter, volket och galopparbete gav det sig
30 minuter med sadel, sen typ 15 utan.
jag är nöjd, nu är han Joannas i några dagar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0